Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Positionering van jouw (creatieve) merk

Je positionering is het fundament waar je jouw verhaal op bouwt. Door naar boven te halen wie jij bent en waar je voor staat, maak jij jezelf onvergelijkbaar.

Je kunt ‘de goedkope’ of ‘de snelste’ zijn. ‘Degene die aandacht heeft voor het milieu’.

Maar deze manier van positioneren is vrij beperkt.

Want als jouw verhaal is gebaseerd op iets dat een ander ook zou kunnen claimen, heb je dan echt iets unieks in handen?

Het neerzetten van je onderneming en het vinden van de juiste woorden gaat wat mij betreft veel meer over 𝗲𝗺𝗼𝘁𝗶𝗲𝘀.

Hoe zou tof het zijn als iemand zonder twijfel voor jou kiest, omdat jij degene bent waar ze een 𝘃𝗲𝗿𝗯𝗶𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴 mee voelt? Nog vóór ze je gesproken heeft.

Hoe heerlijk zou het zijn wanneer iemand bij jou aanklopt, puur vanwege de ervaring die je met jouw onderneming hebt gecreëerd?

Jij bent de persoon:

✨ waardoor iemand zich gehoord voelt
✨ die een veilig gevoel geeft
✨ die haar aan het lachen maakt
✨ waar ze door gemotiveerd raakt
✨ die dingen vanuit een nieuw perspectief laat zien

Het neerzetten van je positionering is het eerste onderdeel waar we tijdens Connecting The Dots aan werken. We zetten je visie, missie, lievelingsklant, waarden en tone of voice stevig neer. En vangen al deze elementen in passende woorden. Woorden die raak zijn. Die verbinden. En doen wat ze moeten doen. Jouw publiek omzetten naar de tofste klanten. 

Welke plek wil jij innemen met jouw onderneming?

Je wilt dat jouw woorden raken, zodat je mailbox zich in no time vult met toffe opdrachten. Let’s Connect The Dots. Zodat jij klanten aantrekt die een 100% match vormen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.