connectingthedots.png

Connecting The Dots

Herken jij dit?

Je krijgt je verhaal maar niet helder op papier en hebt je teksten al 10x herschreven. Je wilt te veel vertellen en komt hierdoor niet tot de kern van je boodschap. Je mist de woorden die matchen met wie je bent en het lukt je maar niet om met je teksten de juiste klanten aan je te binden.

Wellicht schrijf je heel graag zelf, maar levert het jou nog te weinig klanten op. En voel je dat jouw teksten veel krachtiger mogen en aanscherping verdienen zodat jouw potentiële klant zich er helemaal in herkent.

Wat zou het voor je betekenen als:

  • Je zelf makkelijker sterke en converterende teksten schrijft?
  • Je ontdekt wat jouw rode draad is?
  • Hoe je verbinding maakt met jouw ideale klant door zorgvuldig jouw woorden uit te kiezen?
  • Je jouw doelgroep weet te raken met jouw teksten?
  • Je online beter gevonden wordt en meer bezoekers op je website omzet naar toffe klanten?

Ontdek Connecting the Dots. Een 1-op-1 traject van 8 weken waarbij ik jou help met het vinden van de rode draad in jouw verhaal. Samen zorgen we voor een helder, kloppend verhaal met een sterke kernboodschap en creëren we teksten voor je website en leer je hoe je zelf sterke copy schrijft voor je SEO, blogs en social media die beter converteren.

Wat gaan we doen?

Let's connect your dots

Tijdens het Connecting The Dots traject gaan we aan de slag met jouw teksten en de strategie hierachter.

Want de belangrijkste vraag is: hoe kunnen je teksten jouw ideale klant aantrekken? Welke woorden raken jouw potentiële klant?

We creëren een stevig fundament van woorden die passen bij de rode draad van jouw verhaal, waarmee je je onderscheid in de markt en goed vindbaar bent in zoekmachines. We gaan alle losse ideeën en teksten die je hebt met elkaar verbinden tot één geheel. Zodat alle puzzelstukjes op hun plek vallen en jouw teksten staan als een huis.

Met als resultaat een website die voor jou werkt, een kloppend verhaal om vol trots en vertrouwen te delen op social media. Waardoor je weer focus en rust vindt in je bedrijf en jouw teksten iets zijn waar je hart sneller van gaat kloppen.

Positionering

In het Connecting the Dots traject beginnen we bij de fundering en zoomen we in op wie jij bent, waar je voor staat en wie je wilt bereiken.

Jij bent de onderscheidende factor die je product of dienst uniek maakt. Pas als je jouw positionering helder hebt, kun je je jouw boodschap helder overbrengen naar jouw doelgroep.

We bepalen in deze fase jouw visie, missie, doelgroep, merkwaarden en tone of voice.

Schrijven

Zodra de basis staat, start het échte schrijfproces. Met behulp van frameworks voor o.a. je homepage, over mij pagina en landingspagina, leer je hoe je strategisch jouw eigen teksten schrijft. Je leert: welke teksten je waar neerzet, hoe je een duidelijke navigatie en natuurlijke flow van pagina naar pagina creëert en hoe je de juiste woorden toepast op een pagina, waarmee je jouw lezers raakt en ze overtuigd om met jou te werken. Je krijgt tijdens dit proces persoonlijke feedback van mij, zodat je ijzersterke teksten creëert en jouw schrijfskills verbetert.

Strategie

Nu jouw teksten staan, is het tijd om jouw boodschap te delen met de rest van de wereld. We bepalen samen een heldere content strategie die zorgt voor een samenhang in alles wat je online deelt. We stemmen al jouw copywriting inhoudelijk op elkaar af, zodat het elkaar aanvult en versterkt. We achterhalen tevens hoe jij je doelgroep het beste online bereikt: welk kanaal, wat willen ze van je weten en op welk moment en in welke vorm?

Testimonials

Voor wie?

M’n Connecting the Dots programma is bedoeld voor creatieve, digitale ondernemers zoals jij. Je bent klaar met aanmodderen, uitstellen en ‘een paar leuke teksten’ en wilt jouw teksten naar een hoger niveau tillen die 100% matchen bij wie jij bent en waar je voor staat. Je bent niet alleen op zoek naar een paar handvatten en wat tips en trucs, maar je wilt gedegen strategisch advies en je schrijfvaardigheden verbeteren, zodat je na het traject zelf krachtig kunt communiceren met je teksten. Je zoekt iemand die met je meedenkt en meeschrijft.

Na onze samenwerking heb je:

  • je eigen brandmanifest met daarin jouw missie en visie, merkwaarden, professionele biografie en brand voice waarmee je al jouw copywriting gemakkelijk in dezelfde stijl schrijft en kloppend maakt.
  • de belangrijkste 5 teksten voor je website helemaal on point inclusief een logische flow van pagina naar pagina, catchy koppen, klikwaardige call-to-actions + copy frameworks die je er altijd weer bij kunt pakken
  • een superhandige lijst met 10 tot 15 gerichte SEO-zoekwoorden voor jouw branche, compleet met metadescriptions waarmee je meer nieuwe klanten genereert via zoekmachines.
  • en last but not least een heldere content strategie waarmee je vol vertrouwen en met eenheid naar buiten toe communiceert en meer toffe klanten aantrekt.

Hi you!

Ik ben Sanne

Copywriting die jouw business op de digitale kaart zet, is – zeg maar – helemaal mijn ding 😉

Na m’n studie Media en Informatiemanagement heb ik 10 jaar lang voor verschillende mooie merken gewerkt, zoals Tina, Ouders van Nu en vtwonen.

Als copywriter en strateeg zet ik de kracht van woorden in om ondernemers sterker te maken in hun zoektocht naar creatieve vrijheid en een unieke brand voice. Ik help je bij het vinden van de juiste woorden voor jouw teksten en leer je de skills die nodig zijn om de connectie te maken met jouw droomklant.

Ben je klaar om samen jouw copywriting naar the next level te krijgen?

Misschien heb je nog vragen zoals:

Bijna elke succesvolle ondernemer heeft minimaal één schrijver achter de schermen om ze briljant te laten klinken.

We schakelen hulp in om: visitekaartjes te laten ontwerpen, foto’s te maken, een huisstijl te ontwikkelen, dus waarom zou je je teksten zelf schrijven? Als copywriter is het m’n expertise om te zorgen dat jouw verhaal authentiek overkomt, past bij wie je bent, waar jouw bedrijf voor staat en je klanten raakt.

Niks moet natuurlijk. Een ervaren copywriter past zijn/haar schrijfstijl aan jouw stijl aan. Toch adviseer ik om iemand te kiezen die qua stijl en persoonlijkheid de beste match vormt met wie jij bent. Ben je zachtaardig, of juist direct, sta je bekend om je grove humor of hou je je teksten liever zakelijk? Voor elke stijl is er wel een passende copywriter te vinden.

Kies daarnaast voor een tekstschrijver die ook qua ervaring aansluit bij wat je zoekt. Ben je een startende ondernemer en is je budget beperkt, dan ben je misschien beter af bij een copywriter speciaal voor starters.

Heb je iemand gevonden die qua stijl en ervaring bij je past? Yes! Zorg dan dat ook de samenwerking helder is en goed voelt. Zoek je iemand die alleen online overleg voert? Wil je iemand met wie je regelmatig even kunt sparren? Iemand die per uur of per project factureert? Een professionele copywriter legt duidelijk uit hoe een samenwerking eruit zal zien.

Ik snap je. Een bedrijf runnen kost een hoop tijd.

Daarom heb ik mijn Connecting the Dots traject ontwikkeld. Om het schrijven van je teksten zo snel en makkelijk mogelijk te maken met bewezen strategieën, stapsgewijze formules en sjablonen. Iedereen schrijft in een ander tempo. Dus ik kan niet exact zeggen, hoelang het jou precies zal kosten, maar binnen 8 weken staan de belangrijkste pagina’s voor je website. Duurt dat je te lang? Dan kun je de boel ook helemaal aan me uitbesteden met het Copywriting pakket, dan zijn je teksten nog sneller klaar.

Sommige copywriters schrijven je websiteteksten binnen twee weken of minder. Maar een website is een investering voor de lange termijn. Nu de tijd nemen, zorgt ervoor dat je straks een krachtig verhaal hebt staan, met woorden die je jarenlang passen. Wat zijn dan 8 weken? Geloof me, dat is het wachten waard.

Het is misschien tijd om een copywriter in te huren als je:

Al een jaar actief bent als ondernemer en nog steeds ineenkrimpt als iemand vraagt: ‘Heb je een website?’. Want als je eerlijk bent, schaam je je voor je eigen site en de teksten die je nu hebt staan.

Voelt dat dit het punt is om te investeren in de rebranding van je business, te beginnen met gloednieuwe copywriting. Want, je weet: de inhoud komt altijd op de eerste plaats.

Heel veel ideeën hebt verzameld – in Word, (digitale) notitieblokken, op Post-Its – en je beseft dat je iemand nodig hebt om orde te scheppen in die wirwar aan content. Iemand die met je meedenkt en schrijft, zodat alleen de beste ideeën overblijven die bij jouw bedrijf en publiek passen.

Geen probleem. Stuur een mailtje naar sanne@words-that-matter.nl en je krijgt binnen 2 werkdagen een reactie.

Plan een gratis content call

In deze sessie bespreken we in 30 minuten waar je nu staat met de teksten van je bedrijf en wat je nodig hebt om je verhaal krachtiger neer te zetten.

We bespreken in de sessie:
  • Waar je nu staat met je teksten en waar je naartoe wilt groeien
  • Waar je in vastloopt als het gaat om zelf je teksten te schrijven
  • Welke hulp je zou willen als het gaat om je teksten
  • Op welke ideale klant je je wilt richten en wat dat jou kan opleveren
  • Hoe mijn Connecting the Dots traject jou kan helpen om je verhaal helder te krijgen

It's time to write a new story

Dit krijg je allemaal:
  • online copyguide ter voorbereiding
  • 2 uur durende strategie sessie in Roelofarendsveen (of via Zoom)
  • brandmanifest met missie, visie, merkwaarden, biografie en brand voice
  • framework met de juiste structuur en woorden voor jouw merkverhaal
  • sterke en converterende teksten voor jouw 5 belangrijkste websitepagina's (homepagina, over mij pagina, landingspagina, contact pagina)
  • heldere content strategie
  • lijst met 10 - 15 SEO-zoekwoorden
  • 2x Zoom call om voortgang te bespreken
  • wekelijks tussentijds contact voor al je content vragen & feedback
  • templates met uitleg om gemakkelijk zelf specifieke pagina’s te kunnen schrijven, zoals je homepage, diensten, over mij, contactpagina en blogs

Investering: 1297, Tijdelijke pilot aanbieding: 997,-