• Home
  • Gratis
  • Copywriting
  • Connecting the Dots
  • Blog
  • Over
Menu
  • Home
  • Gratis
  • Copywriting
  • Connecting the Dots
  • Blog
  • Over
  • Home
  • Gratis
  • Copywriting
  • Connecting the Dots
  • Blog
  • Over
  • Contact
Menu
  • Home
  • Gratis
  • Copywriting
  • Connecting the Dots
  • Blog
  • Over
  • Contact
Contact

Categorieën:

  • Blog
  • Interviews
  • Copywriting
  • Content Strategie
Menu
  • Blog
  • Interviews
  • Copywriting
  • Content Strategie
  • Interviews
  • Copywriting
  • Content Strategie
Menu
  • Interviews
  • Copywriting
  • Content Strategie
Als je vastloopt bij het schrijven van je websiteteksten

Dit is waarom je vastloopt bij het schrijven van je websiteteksten

04/01/2021

Voor sommige ondernemers is het schrijven van hun webteksten zo gebeurd, maar de meeste ondernemers geen idee hebben waar ze moeten beginnen. Als jij tot

Lees verder »

Schrijf je persoonlijke brand manifest

16/12/2020

In mijn vorige blog legde ik uit wat een brand manifest is en waarom je als creatieve ondernemer niet zonder kunt. In deze blog lees je

Lees verder »

Merkmanifest: wat is het en waarom heb je het nodig?

14/12/2020

Toen ik de term ‘brand manifest’ een aantal jaar terug voor het eerst hoorde, was m’n eerste gedachte: blègh, daar heb je weer zo’n nietszeggende

Lees verder »
Vrouw vult checklist in

Know – Feel – Do: deze tool geeft je houvast en zorgt voor meer impact

03/12/2020

Gaan je gedachten tijdens het schrijven van een tekst alle kanten op? En lukt het je niet tot de kern te komen? Er is een

Lees verder »
Verbinding - twee handen met een hartje

Ontdek de woorden die bij je passen en verbinding maken

25/11/2020

Met deze schrijfopdrachten ontdek je snel en eenvoudig welke woorden het beste passen bij jou en je lezers.

Lees verder »
Zo gebruik je het woord gratis op een niet pusherige manier

Zo gebruik je het powerwoord GRATIS zonder pusherig te zijn

29/10/2020

In deze blog ontdek je 3 voorbeelden waarbij dit magische woord niet werkt + leer je hoe je deze copywriting techniek slim inzet op een niet pushy manier.

Lees verder »
« Vorige Page1 Page2 Page3 Page4 Page5 Volgende »
Welke woorden raken jouw potentiële klant? ⚡ I Welke woorden raken jouw potentiële klant? ⚡

In mijn 1:1 traject 𝗖𝗼𝗻𝗻𝗲𝗰𝘁𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝗗𝗼𝘁𝘀 creëren een stevig fundament van woorden die passen bij wie je bent en wat voor moois jij de wereld te bieden hebt. 

Puur en uit het hart. 

Een verhaal waarmee je zichtbaar bent. Een magneet voor de mensen die wie jij het allerliefst helpt. 

𝘗𝘰𝘴𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨
Jij bent de onderscheidende factor die je product of dienst uniek maakt. We zoomen we in op wie jij bent, waar je voor staat en wie je wilt bereiken. Jouw visie, missie, doelgroep, merkwaarden en tone of voice leggen we vast in een persoonlijk manifest. Als je jouw positionering helder hebt, kun je je boodschap zuiver overbrengen naar jouw favoriete klanten.

𝘊𝘰𝘯𝘵𝘦𝘯𝘵 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘵𝘪𝘦
Je krijgt frameworks om je homepage, over mij pagina en landingspagina te schrijven. Een mix van praktische how to’s en 1:1 persoonlijke feedback, zodat je ijzersterke content creëert. Je vindt de woorden die jou en je bedrijf met de juiste mensen verbinden. En voelt je zelfverzekerd om je verhaal te delen. 

𝘚𝘵𝘳𝘢𝘵𝘦𝘨𝘪𝘦
We ontwerpen een heldere strategie voor de content die je deelt. Geen pushy salestrucs, of adhoc berichten vanuit een paniekerige oh-ik-MOET-weer-iets-posten-modus. Een doordachte aanpak, die zorgt voor rust en helemaal bij je past. Waarmee jij gezien en gehoord wordt en de fijnste klanten aantrekt. 

Er schuilt een prachtig verhaal in jou, wachtend om gedeeld te worden. 

Ready to connect the dots? Stuur me een DM 🔥
𝘋𝘦 𝘴𝘩𝘪𝘧𝘵 𝘥𝘪𝘦 𝘪𝘬 𝘥𝘦 𝘢𝘧𝘨𝘦𝘭𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘫𝘢𝘳𝘦𝘯 𝘮𝘢𝘢𝘬𝘵𝘦…⚡

Tijdens m’n studie en eerste jaren in loondienst op tijdschriftredacties trok ik feedback me ontzettend persoonlijk aan. 

Commentaar op een tekst was niet alleen een deuk voor m’n ego. Het voelde als een stomp in m’n maag en een kras op m'n ziel. 

Hoe anders is 't nu. 

Vorige week ontving ik de aangepaste tekst van een klant. 

In overleg waren we tot een concept gekomen. Ze had zelf wat dingen weggehaald en aanvullingen gedaan. En voor de laatste fase vroeg ze mij om de laatste puntjes op de i te zetten.

𝘋𝘪𝘵 𝘪𝘴 𝘩𝘰𝘦 𝘦𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘮𝘦𝘯𝘸𝘦𝘳𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘳𝘶𝘪𝘵 𝘻𝘰𝘶 𝘮𝘰𝘦𝘵𝘦𝘯 𝘻𝘪𝘦𝘯.

Wanneer wij samenwerken, is dat echt een 𝗰𝗼-𝗰𝗿𝗲𝗮𝘁𝗶𝗲. 

Hoe meer tijd, aandacht en liefde en energie we er beiden in stoppen, hoe beter het eindresultaat. 

Jij kent jezelf het beste.

Jij weet wie jouw klant is.

Jij bezit de kennis en weet wat jouw expertise is. 

Als contentcoach en copywriter ben ik er om je bij te staan in het creatieproces. Ik help je alle losse elementen, van je gedachten, visie, missie tot je werkwijze met elkaar te 𝘃𝗲𝗿𝗯𝗶𝗻𝗱𝗲𝗻. 

Samen brengen we jouw binnenwereld in krachtige woorden naar buiten 💥

𝘓𝘦𝘵’𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘯𝘦𝘤𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘵𝘴.

#connectingthedots #creerenvanuitjehart #versimpelen #creatieveondernemers #verbinding #dekrachtvanwoorden #schrijvenvanuitjehart #authenticiteit #authentiekondernemen #positionering #onlinezichtbaar #persoonlijkeontwikkeling #ambitieuzemeisjes #onlineondernemen #ondernemendevrouwen #excelleren #wordsthatmatter #ondernemersmindset #succesvolondernemen #creatieveondernemers #ondernemersleven #ondernemenvanuitjehart #persoonlijkegroei #onlinezichtbaarheid #ambitieuzemeisjes #businessbabesnl #vrouwelijkeondernemers #tipsvoorondernemers #ondernemerstips #ondernemenvanuitflow
Hoewel je inmiddels weet dat ik geen voorstander b Hoewel je inmiddels weet dat ik geen voorstander ben van een one size fits all aanpak, geloof ik wél in superhandige frameworks.

Bewezen 𝗳𝗼𝗿𝗺𝘂𝗹𝗲𝘀 die je kunt toepassen om sneller te schrijven en je content nóg beter te maken. Die je helpen jouw lezers om te zetten naar fijne klanten ❤️

AIDA is er zo eentje.

Het staat voor Attention, Interest, Desire, Action.

Swipe naar rechts om te zien hoe dit framework werkt. 

Wil je een nieuwe tekst schrijven of een bestaande tekst aanscherpen aan de hand van de AIDA formule? Ik help je graag om ‘m 𝘰𝘱 𝘫𝘰𝘶𝘸 𝘮𝘢𝘯𝘪𝘦𝘳 toe te passen. Stuur me gerust een DM 💌

#versimpelen #connectingthedots #verbinding #dekrachtvanwoorden #wordsthatmatter #creatieveondernemers #contentcreatie #vrouwelijkeondernemer #startendeondernemer #onlinezichtbaarheid #ondernemerstips
Denk eens na over je laatste online aankoop 🤍 Denk eens na over je laatste online aankoop 🤍

Wat maakte dat een product of dienst je aandacht greep? Dat je AAN ging en overging tot actie?

Als je erover nadenkt, was het waarschijnlijk omdat het verhaal van dit merk over iets ging waar je wel wat hulp bij kon gebruiken. 

Dit merk leek je - zonder je te kennen - precies te snappen en hun oplossing was de ideale oplossing voor jouw behoefte.

Dit ‘𝗶𝗻𝘀𝘁𝗮𝗻𝘁 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝗲𝘀𝘀𝗲'-𝗲𝗳𝗳𝗲𝗰𝘁 is exact wat je wilt bereiken zodra bezoekers op jouw website belanden.

Hoe krijg je dit voor elkaar? 

Door je klanten en hun verlangens op een dieper level te leren kennen. 

Door te weten welke emoties het bij ze oproept. 

Je social media en website zijn mooie plekken om te zorgen dat je lezers verbinding met je voelen. 

Dat ze (onbewust) weten: yes, bij haar zit ik op de juiste plek. 

Waarvoor kunnen mensen bij jou terecht? 

𝘎𝘳𝘪𝘫𝘱 𝘨𝘦𝘳𝘶𝘴𝘵 𝘫𝘦 𝘬𝘢𝘯𝘴 𝘰𝘮 𝘷𝘪𝘢 𝘋𝘔 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘦𝘳𝘰𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘮𝘦𝘦𝘳 𝘵𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘵𝘦𝘭𝘭𝘦𝘯 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘦 𝘫𝘦 𝘣𝘦𝘯𝘵 𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘵 𝘫𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘵 👇

#voorstellen #versimpelen #verbinding #schrijvenvanuitjehart #connectingthedots #positionering #wordsthatmatter #creatieveondernemers #authentiekondernemen #contentstrategie #dekrachtvanwoorden #ondernemendevrouwen #vrouwelijkeondernemers #eigenbaas #ambitieuzemeisjes #onlinebusinesscoach #onlineondernemer #creatieveondernemers #ondernemendevrouw #vrouwelijkefreelancers #ambitieuzevrouwen #businessbabesnl
In een van mijn favoriete boeken ‘Playing Big’ In een van mijn favoriete boeken ‘Playing Big’ van Tara Mohr, staat een hoofdstuk over krachtig communiceren ⚡

Het gaat erover dat veel vrouwen constant 𝘣𝘢𝘭𝘢𝘯𝘤𝘦𝘳𝘦𝘯 tussen zeggen en schrijven wat ze werkelijk vinden en tegelijkertijd aardig, flexibel en kalm willen zijn. 

Terwijl je een belangrijke boodschap en prachtige inzichten te delen hebt, haal je jezelf omlaag met je 𝘸𝘰𝘰𝘳𝘥𝘬𝘦𝘶𝘻𝘦. 

Meestal zonder dat je je er bewust van bent.

Tara geeft hier in haar boek allerlei mooie voorbeelden voor. Je vindt er hier 3 die ik bij mezelf herkende. Wellicht haal jij er ook iets uit. 

𝗘𝘃𝗲𝗻 

Bijvoorbeeld wanneer je een presentatie houdt: ‘Ik wil graag even iets zeggen over ons nieuwe product’. Het lijkt daardoor alsof wat je gaat zeggen niet veel tijd of woorden waard is. Natuurlijk is het goed als je bondig kunt zijn, maar dat hoef je niet van tevoren aan te kondigen.

Hoe anders klinkt het als je vol 𝘻𝘦𝘭𝘧𝘷𝘦𝘳𝘵𝘳𝘰𝘶𝘸𝘦𝘯 zegt: ‘Ik wil jullie iets vertellen over ons product’.
 
𝗘𝗶𝗴𝗲𝗻𝗹𝗶𝗷𝗸

‘Eigenlijk vind ik...’, ‘eigenlijk heb ik een vraag’. ‘Daar ben ik het eigenlijk niet meer eens.’ Deze toevoeging wekt de indruk dat je je erover verbaast dat je een vraag hebt of het ergens niet mee eens bent.

𝗘𝗲𝗻 𝘂𝗶𝘁𝘀𝗽𝗿𝗮𝗮𝗸 𝘃𝗲𝗿𝘃𝗮𝗻𝗴𝗲𝗻 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗲𝗲𝗻 𝘃𝗿𝗮𝗮𝗴.

Soms zijn er strategische redenen om een vraag te gebruiken, bijvoorbeeld wanneer je voorzichtig een nieuw idee wilt introduceren. Maar vaker kiezen we voor vragen in plaats van uitspraken, omdat we conflicten willen vermijden of ergens niet helemaal zeker over zijn. 

In plaats van te zeggen: ‘Ik denk echt dat we het marketingbudget moeten verhogen.’ Vraag je: ‘Wat dachten jullie ervan als we het marketingbudget verhogen?’ 

Als je weet dat je ondermijnende woorden gebruikt, kun je je manier van communiceren veranderen. 

Laat de woorden los die je in de weg staan. 

De taal die voortkomt uit de angst voor het innemen van je ruimte.

Geef de patronen op waarmee je jezelf kleiner houdt dan je bent. 

Blijf trouw aan jezelf. 

Vind je stem. 

Jouw boodschap. 

𝘗𝘭𝘢𝘺 𝘣𝘪𝘨.
𝘞𝘢𝘯𝘯𝘦𝘦𝘳 𝘪𝘦𝘵𝘴 𝘢 𝘞𝘢𝘯𝘯𝘦𝘦𝘳 𝘪𝘦𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘭𝘰𝘰𝘱𝘵 𝘥𝘢𝘯 𝘥𝘦 𝘣𝘦𝘥𝘰𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘴…

Gister was de tweede Create and Connect sessie. Mocht je ’m gemist hebben, dit is een online sessie waarin je - in een groep - een uur lang content creëert. Een fijne motivatie om te schrijven. 

De vorige keer waren we met 11 vrouwen en was iedereen super productief 🔥

Daar kon nog best een tandje bij. 

Er ging een mail uit naar eerdere deelnemers en ik plaatste een aankondiging in m'n stories. 

15 deelnemers moest lukken... toch waren we dit keer ‘maar’ z'n 6en. 

Fantastische vrouwen, daar niet van. De eerste gedachtes die bij me opkwamen: “Zie je wel, we zijn met veel minder dan de vorige keer.” “Die eerste editie was beginnersgeluk”. 

Totaal niet helpend. Gedachten en overtuigingen die voortkomen uit het willen controleren van de uitkomst. 

Een jaar of wat geleden was ik blijven balen. Had ik de sessie misschien zelfs gecanceld. 

Inmiddels weet ik sneller te schakelen als iets anders loopt dan gepland. 

M’n timing was gewoon niet helemaal lekker. Te kort van tevoren aangekondigd en bovendien is in het noorden de voorjaarsvakantie al begonnen. 

En we maakten er met deze groep alsnog een feestje van 🙌

Het geeft zoveel vrijheid om de definitie van succes los te laten. 

Te vertrouwen dat elke stap een stap in de goede richting is. 

Focus je op dat wat je wél kunt beheersen. 

Tune in op waarom jij doet wat je doet. Wat je blij maakt. Wanneer jij op je best bent. 

En koppel het aan haalbare doelen. 

Maak een simpele afspraak met jezelf: elke week 2 posts schrijven, iedere maand 1 nieuwsbrief versturen. 

Keep showing up. Deel jouw verhaal.

Je lezers voelen de verbinding met jou en wat je doet en de juiste mensen komen naar je toe. 

Probeer het maar 💥
Het dorp waar ik woon en werk is een echt tuinders Het dorp waar ik woon en werk is een echt tuindersdorp.

Op een aantal plekken staan bloemenstalletjes, waar je tulpen en andere bloemen kunt kopen. 

Direct uit de kas. Verser kan niet.

Er staat geen verkoper bij. Het werkt puur op basis van goed vertrouwen. Je gooit een paar euro in het geldkistje en mag een bos meenemen. 

Toen ik er gister langs liep, viel het me op dat elk kraampje anders is. 

Sommigen staan wat verder op het erf, een beetje verstopt, waardoor je ze vanaf de weg nauwelijks ziet. 

Er zijn kraampjes waar je alleen contant kunt afrekenen.

En bloemenstalletjes waar het assortiment wat ruimer is. 

Je hebt ook kraampjes waar een grote vlag bij hangt, zodat je 'm al van ver ziet. Vrolijk versierd, met verschillende bossen en een briefje erbij: Geen geld bij je? Stuur een appje naar 06... dan ontvang je een Tikkie. 

Ik koop m'n bloemen graag bij die laatste kraam. Maar wie weet  koop jij liever bij een ander.

En zo werkt het ook als ondernemer. 

Je hebt je eigen digitale kraampje waar je jouw aanbod showt. Hoe duidelijker jij zichtbaar bent en hoe makkelijker je het voor mensen maakt om bij te te kopen, hoe sneller ze voor jou kiezen. 

De vraag is: komen er al mensen naar jouw kraampje of rijden ze er (onbewust) voorbij? 

In het Connecting The Dots traject kijken we naar hoe jij jezelf online laat zien. 

We scherpen jouw positionering aan en creëren content, zodat de mensen die jij graag helpt, naar jou toekomen.

#versimpelen #zichtbaarzijn #positionering #connectingthedots #kaagenbraassem #zichtbaarondernemen #zichtbaarheidvergroten #laatjezelfzien #persoonlijkecontent #ondernemenmetpassie #vrouwelijkeondernemers #creatieveondernemers #startendeondernemers #dutchgirlboss #eigenbedrijf #ondernemendevrouwen #storytelling #impactmaken #impactmakendoorjezelftezijn
“𝘑𝘢, 𝘮𝘢𝘢𝘳 𝘩𝘦𝘵 𝘪𝘴 𝘢𝘭𝘭𝘦𝘮𝘢𝘢𝘭 𝘢𝘭 𝘦𝘦𝘯𝘴 𝘨𝘦𝘻𝘦𝘨𝘥.”

Wist je dat er wereldwijd 1,7 miljard websites zijn?

Ik snap dat je je soms afvraagt of het de moeite waard is om jezelf te laten zien.

Het is een uitdaging over een onderwerp te schrijven dat helemaal nieuw is.

Maar zou dat je ervan moeten weerhouden jouw verhaal in een nieuwsbrief, blog of post te delen?

Alleen omdat iemand anders er al eens iets over heeft gezegd?

Nee.

Omdat jíj er nog niets over hebt verteld.

Er zijn mensen die jou willen horen.

Ze volgen je vanwege het unieke perspectief dat je biedt. Niet omdat je de enige persoon in je branche bent.

Swipe naar rechts voor de invalshoeken die alleen JIJ kunt bieden.

 Vertel een anekdote of persoonlijke ervaring die je met het onderwerp hebt

 Deel een impopulaire mening die tegen de stroom in gaat

 Schrijf vanuit jouw unieke 𝘣𝘳𝘢𝘯𝘥 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 (hier kan ik je bij helpen)

 Deel een verhaal vol waardevolle inzichten waarmee je je lezers aanzet tot actie

𝘉𝘦𝘸𝘢𝘢𝘳 𝘥𝘦𝘻𝘦 𝘱𝘰𝘴𝘵 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘢𝘭𝘴 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘵𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘮𝘰𝘵𝘪𝘷𝘢𝘵𝘪𝘦𝘣𝘰𝘰𝘴𝘵!
Menu
Menu
  • Copywriting
  • Connecting the Dots
  • Blog
  • Over
  • Contact
Menu
  • Copywriting
  • Connecting the Dots
  • Blog
  • Over
  • Contact
  • Copywriting
  • Connecting the Dots
  • Blog
  • Over
  • Contact
Menu
  • Copywriting
  • Connecting the Dots
  • Blog
  • Over
  • Contact
Instagram Linkedin-in

Words that Matter
Korte Goog 38
2371 GJ Roelofarendsveen

06 – 46 72 47 71
sanne@words-that-matter.nl

Words that Matter
Korte Goog 38
2371 GJ Roelofarendsveen

06 – 46 72 47 71
sanne@words-that-matter.nl

© 2020-2022 Words That Matter

Algemene voorwaarden | Privacy verklaring

Design: Eunoia Studio | Foto's: Raisa Zwart