Categorieën:

Schrijven als creatieve tool

Schrijven als creatieve tool voor ondernemers

Schrijven is een krachtig middel om je creativiteit te stimuleren en op ideeën te komen.

Het is meer dan een manier om over te brengen wie je bent en wat je te bieden hebt. Het kan je ook helpen als een creatieve tool om nieuwe perspectieven te ontdekken en innovatieve oplossingen te bedenken voor zakelijke uitdagingen.

Lees verder »
Over mij pagina schrijven

Tips voor het schrijven van je Over mij pagina

De “Over mij” pagina is een van de belangrijkste en meest bezochte websitepagina’s. Het is het geheime wapen voor het aantrekken van de juiste klanten. Het is namelijk de plek waar websitebezoekers (= potentiële klanten) een idee krijgen van wie je bent als persoon, waar je voor staat en wat je te bieden hebt.

Lees verder »
Hoe kies je jouw woord van het jaar 2021 en wat heb je er aan

Hoe kies je jouw woord van het jaar 2023 (en wat heb je eraan)

Naast het maken van een lijst met goede voornemens of het zetten van intenties, kun je ook kiezen voor één woord van het jaar. Ik kwam het tegen bij verschillende ondernemers en ik vond het zo’n mooi concept. In deze blog vertel ik je hoe je jouw woord van het jaar kiest, wat je ermee kunt en deel ik mijn eigen woord voor 2023.

Lees verder »
7 ondernemerslessen

7 lessen in 7 jaar als ondernemer

Het is precies 7 jaar geleden dat ik m’n bedrijf inschreef bij de KVK. Hoewel de afgelopen jaren als ondernemer niet in één blog te vatten zijn, doe ik een poging om een aantal inzichten met je te delen.

Lees verder »

Interview met Hebe

Hebe werkte ooit als marketing manager bij een corporate. Vier jaar geleden zette ze met Bureau Up de stap naar het ondernemerschap. Van oorsprong is Hebe dus een ‘taalmeisje’, maar inmiddels noemt ze zichzelf een ‘data & dashboard nerd’.

Lees verder »