
Positionering van jouw (creatieve) merk
Je positionering is het fundament waar je jouw verhaal op bouwt. Door naar boven te halen wie jij bent en waar je voor staat, maak jij jezelf onvergelijkbaar.
Categorieën:
Je positionering is het fundament waar je jouw verhaal op bouwt. Door naar boven te halen wie jij bent en waar je voor staat, maak jij jezelf onvergelijkbaar.
Tenzij je een kei bent in het bedenken en ontwikkelen van innovatieve concepten, heb je bijna altijd te maken met mensen die ongeveer hetzelfde doen als jij. Je kernwaarden zorgen voor een uniek perspectief en helpen je op een authentieke en unieke manier te schrijven.
Je hebt een mooie website. En je dacht, toen je de site maakte: dat als -ie eenmaal live zou staan, die klanten vanzelf zouden komen. Maar als je eerlijk bent: die prachtige website levert nu nauwelijks iets op en je hebt geen idee waarom.
In mijn vorige blog legde ik uit wat een brand manifest is en waarom je als creatieve ondernemer niet zonder kunt. In deze blog lees je
Toen ik de term ‘brand manifest’ een aantal jaar terug voor het eerst hoorde, was m’n eerste gedachte: blègh, daar heb je weer zo’n nietszeggende
Gaan je gedachten tijdens het schrijven van een tekst alle kanten op? En lukt het je niet tot de kern te komen? Er is een
Words that Matter
Korte Goog 38
2371 GJ Roelofarendsveen
Words that Matter
Korte Goog 38
2371 GJ Roelofarendsveen